Aktuality

4.5. 2021 BULHARSKO nyní -> VYSOKÉ RIZIKO (červená): Čeští občané a rezidenti kompletně naočkovaní v ČR se mohou vracet do ČR bez nutnosti testu či karantény. Od ukončení očkování musí uplynout min. 14 dní.

3.5. 2021 Návrat do ČR z Bulharska (aktuální podmínky)

V případě přepravy veřejnou dopravou musí klienti podstoupit antigenní nebo PCR test, jehož provedení není na začátku cesty starší než 24 hod (antigenní), resp. 72 hod (PCR) a nechat si vystavit písemné potvrzení o výsledku. Následně musí předložit druhý PCR test (antigenní nestačí) provedený v ČR, a to nejpozději do 5 dnů od příjezdu.

Do doby negativního testu je nutná samoizolace. Povinností je také 14 dnů po příjezdu nosit respirátor FFP2 všude mimo domov.

 

29. 4. 2021 Aktuální podmínky pro vstup do Bulharska. 

 Od 26.04. došlo k posunutí Bulharska na cestovatelském semaforu do skupiny červených zemí, tedy do stejné kategorie jako Řecko, Itálie nebo Španělsko.

Dále bulharská vláda ohlásila následující pravidla, kterými se bude řídit vstup do země v období po 01.05.2021.

Cestující jsou povinni při vstupu do země předložit některé z vyjmenovaných osvědčení :

1/ osvědčení o ukončeném očkování proti COVID-19

2/ negativní výsledek PCR nebo Antigenního testu 

3/ osvědčení o prodělané nemoci COVID-19 v posledních 6 měsících   

Mezi aktuálně platná hygienická opatření v destinaci patří:

Bary a restaurace jsou otevřeny mezi 06:00 - 23:00h a fungují s kapacitou míst omezenou na 50%.

Obchody s potravinami mají v rámci otevírací doby tzv. "zelený koridor" pro klienty starší 65 let, kteří mohou nakupovat v době 08:30 - 10:30 a zároveň v této době do obchodů s potravinami nepouští personál mladší zákazníky.

Turistické atrakce jsou otevřené a fungují s omezením kapacity na 30%.

Dále jsou na veřejnosti vyžadovány rozestupy min 1,5m, používaní hygienických dezinfekčních prostředků. Ochranné masky/respirátory jsou povinné v MHD a uzavřených prostorech, ale například při chůzi po ulici, nebo konzumaci v restauraci potřeba nejsou. 

 

Aktuální stanovisko pojišťovny UNIQA ke dni 22. 6. 2020

FAQ k cestovnímu pojištění UNIQA v souvislosti s COVID19:

Léčebné výlohy – vykryjí všechno jako doposud? Vztahovalo by se i na léčbu Covid-19?
Léčebné výlohy cestovního pojištění do zahraničí od UNIQA kryjí onemocnění Covidem-19 v plném rozsahu (včetně asistence, hospitalizace, medikace, případně i repatriace pacienta do ČR). To vše s jedinou výjimkou: krytí se nevztahuje na státy/oblasti, do nichž je nedoporučené cestovat podle aktuálních informací na webu Ministerstva zahraničních věcí (MZV). Ty jsou každodenně upravovány podle současné situace. Pokud by klient jel do takto nedoporučené oblasti, nemůže počítat s tím, že jeho cestovní pojištění UNIQA je platné. Situace, kdy v tzv. semaforu je vládou země označena červeně, jsou z krytí vyloučeny všechny situace v souvislosti s koronavirem. Stejně tak nelze vycestovat do oblastí, kam lokální autorita zakáže možnost vstupu. Pokud dojde k vyhlášení „nedoporučení“ až v době pobytu (tedy nikoli v okamžiku vycestování), cestovní pojištění platné je a vztahuje se i na Covid-19. Klient je ovšem povinen řídit se místními nařízeními a dodržovat všechna lokální opatření.

Co dělat v případě uvíznutí v karanténě?
V případě, že klient mohl v souladu s opatřeními vycestovat do zahraničí a uvíznul v karanténě z důvodu pandemie koronaviru a lokálních opatření (a klient prokazatelně neměl možnost se navrátit před uzavřením do ČR), platí následující pravidla:
- UNIQA prodlouží zdarma pojištění všem, kdo se z důvodu karantény nemohou vrátit do ČR v původně plánovaném termínu, a to za předpokladu, že neměli jinou možnost návratu (jiný komerční let, vládní repatriační let/autobus atp.). Cestovní pojištění je platné až do chvíle, kdy návrat bude možný
- Zákazník musí prokázat, že se nedostal svým pobytem do rozporu s opatřeními týkajícími se cestování, a to jak českými, tak i místními.

Na co se vztahuje pojištění storna? Bude platit storno i v případě, že by někdo dostal Covid-19 nebo se třeba ocitl v lékařem/hygienou nařízené karanténě?
Vztahuje se především na zdravotní problémy dotyčného klienta, případně nejbližších rodinných příslušníků. Dále na nenadálé situace v rodině, jako je úmrtí, závažná operace (i mazlíčka, který měl cestovat s turistou), nutná účast v soudním stání, nesložení maturitní a podobné zkoušky plus tzv. vztahové vážné situace, jako je zrušení svatby, rozvodové řízení apod. Onemocnění Covidem-19 je důvodem pro uplatnění storna, karanténa (i nařízená) bez potvrzené diagnózy nikoli.

Jak funguje asistenční služba?
V případě pojistné události v zahraničí je klientům k dispozici v režimu 24/7 asistenční služba UNIQA. Doporučujeme nyní ještě důrazněji než za normálních podmínek konzultovat s ní každý případ nouze. Zároveň je ovšem třeba vzít na vědomí, že rozsah asistenčních služeb může být v místě pobytu omezen s ohledem na místní pravidla o možnostech volného pohybu, cestování a poskytování služeb.

 

 

25.03.2020

Vážení zákazníci,

vzhledem k nastalé nelehké situaci jsme se rozhodli vyjít Vám vstříc a posunout termín druhé splátky k 30.04.2020. Chápeme Vaše obavy, proto u nás můžete bezplatně změnit termín zájezdu ještě 21 dní před odletem. Další možností je vystavení voucheru ve výši Vámi zaplacené zálohy, kdy platnost voucheru je do 30.09.2021. Podmínkou pro vystavení voucheru je zaplacení 50% ceny zájezdu.

Přejeme Všem hodně zdraví a sil do dalších dní.

                                                                                                 

14.03.2020

Vážení zákazníci,

v návaznosti na rozhodnutí vlády České republiky o zákazu provozu restaurací a obchodů s výjimkou prodejen potravin, lékáren, drogerií nebo čerpacích stanic, který platí od dnešního dne (14. 3. 2020), dochází k uzavření našich poboček.

Nadále jsme Vám k dispozici na telefonních číslech 567 313 639-40, 563 034 210-11 nebo nas kontaktujte e-mailem na info@krasimtour.cz, taky jsme Vám k dispozici na online chatu. Prosíme Vás, abyste se na nás obraceli těmito cestami.

 

01.03.2020

Vážení klienti,

vzhledem k nastalé situaci spojené se šířením koronaviru jsme se rozhodli vyjít Vám vstříc a ulehčit Vám situaci při rozhodování o zakoupení zájezdu u naší cestovní kanceláře.

Pokud si objednáte zájezd (platnost od 1.3. 2020) do nabízených bulharských destinací, garantujeme Vám možnost stornovat zájezd bez poplatků,

a to do konce dubna 2020.

V tomto termínu stále nabízíme velký výběr možností ubytování za příznivé ceny. Veškeré vaše dotazy rádi zodpovíme telefonicky či mailem.

Foto hotelu
09. 06. - 16. 06. 2021
Foto hotelu
09. 06. - 16. 06. 2021
Foto hotelu
09. 06. - 20. 06. 2021
09. 06. - 20. 06. 2021
Penzion Janko
Primorsko, Bulharsko
13 140,- Kč
(bez stravy)
Zobrazit
09. 06. - 20. 06. 2021
Penzion U Nadi
Primorsko, Bulharsko
13 250,- Kč
(bez stravy)
Zobrazit
09. 06. - 20. 06. 2021
Penzion U Dvou palem
Primorsko, Bulharsko
14 790,- Kč
(bez stravy)
Zobrazit
09. 06. - 20. 06. 2021
Hotel Mořské Legendy**
Kiten, Bulharsko
12 990,- Kč
(snídaně)
Zobrazit
09. 06. - 20. 06. 2021
Hotel Diamond***
Primorsko, Bulharsko
18 890,- Kč
(bez stravy)
Zobrazit
09. 06. - 20. 06. 2021
Hotel Svatý Nikolaj***
Primorsko, Bulharsko
13 990,- Kč
(snídaně)
Zobrazit
09. 06. - 20. 06. 2021
Hotel Tropicana***
Primorsko, Bulharsko
18 390,- Kč
(snídaně)
Zobrazit

Pro zadaná kritéria už nejsou k dispozici žádné další nabídky. Zkuste změnit parametry hledání.

Cestovní kancelář Krasim Tour. Realizace: © Mathesio, s. r. o. www.mathesio.cz